Selasa, 5 September 2017

taaruf diluaskan

Berfikir. Terus berfikir. Lalu muncul apa yang difikirkan. Kemudian fikir macamana nak buat. Saya perlu perkenalkan diri. Saya yang sedang bina MASJID UTHMANI perlu perkenalkan diri sebagai PENGERUSI PEMBINAAN MASJID UTHMANI. 

Apa "orang kata" bila saya / kita meletakkan gambar saya / kita dalam blog seperti ini.

Jawapannya ;
Dari gambar apa pun, dimana orang yang melihat boleh baca siapa kita.

Jawab ; Terserlah apa orang nak dibaca tentang siapa kita. Saya ada matlamat meletakkan gambar disini.

Saya meletakkan gambar saya disini adalah dengan niat dan perancangan supaya ia menjadi sebahagian dari teknik TAARUF antara kita.

Senang untuk memperkenalkan diri. Ada blog...(  blogspot ) ada FB...ada twitter. Yang atas nama peribadi dan atas nama Masjid Uthmani. Hulurkan kad lalu dibaca. Terutamanya tentang MASJID UTHMANI.

Adalah diharapkan ia tidak menjadi masalah di akhirat dan didunia pun tiada masalah antara hamba. "Insya ALLAH"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan