Sabtu, 9 Disember 2017

apa perlu buat ?

Majoriti umat ISLAM telah tahu bahawa bumi PALESTINE adalah hak milik umat ISLAM. Hakikatnya bumi suci AL-QUDS adalah sebahagian dari apa yang termaktub dalam Kitab Suci AlQuran dan al-Hadith RasuluLLAH SAW.

Tahu bahawa bumi ini dirampas dan ditakluk oleh bangsa terlaknat, Yahudi atas nama "pegangan agama" yang disokong oleh majoriti kafiriin.

Cuma yang tidak diketahui ialah tentang sejarah secara terperinci. Paling sikit tahu bahawa bumi ini dirampas dari umat ISLAM sejak 1948 lagi.

Dari segi hukum ISLAM dan sejarah ISLAM mungkin ada yang tidak tahu. Tahu atau sebaliknya kerana belajar. Tak belajar tak tahu lah  !. Formula mudah saja !

Cita-cita Yahudi untuk menguasai dan memerintah dunia secara langsung mesti dengan cara menguasai Bait-ul-Maqdis. Kini mereka telah pun memerintah dan menguasai dunia. Cuma oa secara tak langsung. Mereka memerintah dunia melalui proxi mereka. Siapa yang menjadi egen dan proxi mereka ?

Umat ISLAM mesti  melakukan suatu tindakan berasaskan ajaran ISLAM sempena pengisytiharan Donald Thrump Presiden Amerika ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan